Thursday 28 April 2016

Bola Jaring

Assalamulaikum sekian lama bersawang terasa nak memboloqkan idea yg ada kat dlm kepala niha... idea mengarang ekceli..

Ikutkan bola jaring ni aku dah join dari sekolah rendah lagi... darjah 5 dan 6 aku dah wakil sekolah, zon dan daerah... masuk sekolah menengah aku wakil zon untuk under 15 pastu pindah sekolah teknik masih lagi aktif dan pernah mendapat anugerah pemain terbaik dan penjaring terbanyak dlm satu kejohanan tertutup..  hihihi bangga sat baq ang...

Mungkin dah nk kabonye aku dan netball tak dapat di pisahkan... dulu masa kerja nun di atas puncak genting pun masih main sampai koyak2 seluar.. trening tgh malam kat dalam kawasan theme park tu... sejuk jgn kabo la...

Dan kini Tahun ke 10 aku berkhidmat dengan Jabatan Penjara Malaysia aku masih aktif... susah senang dengan team... dari bujang jadi bini orang sampai la kembali bujang masih lg dengan netball...

Tapi tahun ni rasa lain macam... mungkin faktor usia kannn atau sebab aku sorang dr tempat aku yg main dlm team negeri... rasa terpencil oii walaupun depa semua cool... susah senang dengan team sendiri jugak yang best... ni aku ada kat terengganu niha... baru lapor diri untuk kejohanan bola jaring jabatan aku seluruh malaysia... hihihi.... ermmmmm tapi kan... ni la pertama kali aku injured.... tapi masih boleh main Inshaallah...  jatuh masa lawan 5 on 5 baru ni la... harap2 xde apalah yg berlaku..  doakan team aku tau... kalau sebelum ni aku GA laaa bertukaq p GK... layankan je la.... sebelum ni kite kapten... la kita kena dengaq ckp kapten..  mudah2an keserasian akan kekal sampai ke tiupan wisel terakhir..

Ok la... malas dah!! nanti aku taip lagi na.. ni pun enth ada entah tidak yg membaca..  huhu xpe la... layankan jer.   Chill!!

No comments:

Post a Comment